Canada

🔺 اکسپرس انتری نام سیستم آنلاین کانادا است که برای مدیریت برنامه های مهاجرتی نیروی کار ماهر از سه برنامه مختلف استفاده می کند – برنامه تجربه کار کانادایی (CEC)، برنامه اسکیل ورکر فدرال (FSWP) و برنامه اسکیل ترید فدرال (FSTP).

  • تغییرات اکسپرس اینتری:

🔺 از آنجایی که کانادا در تلاش است تا به کمبود نیروی کار و نیازهای اقتصاد کانادا بهتر رسیدگی کند، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) قصد خود را برای شروع دراوهای اکسپرس انتری هدفمند از سال 2023 به اشتراک گذاشته است.

🔺 این دراوهای اکسپرس انتری کاندیداها را بر اساس شغل، زبان و تحصیلاتشان هدف قرار می‌دهند تا به بهترین نحو به رشد و شکوفایی کانادا کمک ‌کند.

🔺 به گفته وزیر مهاجرت شان فریزر، دراوهای تمام برنامه های اکسپرس انتری به طور رضایت بخشی به کانادا کمک نمی کند تا اتباع خارجی را جذب کند که به بهترین وجه با مهارت ها و صلاحیت های مورد تقاضای کشور هماهنگ هستند.

🔺 در حال حاضر، IRCC به انجام دراوهای اکسپرس انتری طبق معمول ادامه خواهد داد. تقریباً هر دو هفته یک بار، تعداد زیادی دعوت نامه برای دریافت اقامت دائم کانادا به متقاضیانی داده می شود که از طریق هر یک از سه برنامه اکسپرس انتری – CEC، FSWP و/یا FSTP – درخواست داده اند.

🔺 امتیازات CRS مدتهاست که محرک اصلی کانادا برای انتخاب متقاضیان اکسپرس انتری بوده است. این امتیازها در حال حاضر برای رتبه‌بندی متقاضیان مهاجرت به کانادا بر اساس چندین فاکتور – از جمله سن، مهارت زبان رسمی و تجربه کاری کانادایی ارسال می‌شوند.

🔺 با این حال، در اوایل سه ماهه اول 2023، سیستم اکسپرس انتری از تمرکز بر امتیازات CRS و دراوهایی که به کانادا اجازه می‌دهد از مهاجرانی استقبال کند که به این کشور کمک می‌کند تمرکز بهتری بر روی رفع نیازها و نقاط ضعف بازار کار داشته باشد، تغییر خواهد کرد.

🎓خانه آیلتس دکتر منصفیه ‌(موسسه بین المللی دانش ره‌آموز مهاجر)

🥇مرکز تخصصی آیلتس در تبریز

جهت شرکت در کلاس های تخصصی آیلتس در تبریز با ما تماس بگیرید.

☎️ 04133304295

📱 09145857455

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *