دانشگاه سابانجی

دانشگاه ساباجی بهترین داشگاه ترکیه


دانشگاه سابانجی دومین دانشگاه برتر خصوصی ترکیه
موسسه بین المللی دانش ره آموز مهاجر، خانه آیلتس دکتر منصفیه، نماینده رسمی این دانشگاه در ایران می باشد. دانشگاه سابانجی بصورت ویژه امکان اخذ بورسیه تا هفتاد درصدی را به موسسه ما واگذار کرده است. قابل توجه است با توجه به اخذ نمایندگی رسمی، هیچ گونه هزینه ای بابت پذیرش و پروسه ثبت نام توسط بین المللی دانش ره آموز مهاجر دریافت نخواهد شد و تمامی مراحل توسط موسسه ما بصورت رایگان انجام خواهد شد. اعزام دانشجو به دانشگاه سابانجی ترکیه توسط موسسه ما در تبریز بصورت رایگان انجام می گیرد.

این دانشگاه جزو ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا بر اساس رده بندی QS و بین سیصد دانشگاه برتر جهان در رشته های مهندسی می باشد. رنکینگ این دانشگاه در سطح آسیا چهل و هشت می باشد.

نود و شش درصد فارغ التحصيلان این دانشگاه در بازارهای کاری جذب شده اند. بازار کار برای فارغ التحصیلان این دانشگاه در اروپا و آمریکا و استخدام در شرکت های معروف جهان در دسترس میباشد.

در این دانشگاه دانشجویان می توانند در دومین سال تحصیلی خود رشته خود را انتخاب نمایند. با توجه به این امر دانشجویان می توانند با آشنایی کامل نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.
خوابگاه های مدرن داخل دانشگاه یکی از نکات مثبت این دانشگاه می باشد. و شما تمامی نیازهای خود را در محوطه دانشگاه می توانید تامین کنید بهمین دلیل در امنیت کامل می توانید مشغول به تحصیل باشید.

جهت اخذ پذیرش رایگان دانشگاه سابانجی همراه با بورسیه و تخفیف ویژه موسسه بین المللی دانش ره آموز مهاجر و همچنین سایر دانشگاه های کشور ترکیه و قبرس شمالی با ما تماس بگیرید.

برای اعزام دانشجو به ترکیه از تبریز می توانید با شماره های ما در تماس باشید

شماره تماس 33304295-041 و 09145857455

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *