موسسه دکتر منصفیه (بین المللی دانش ره آموز مهاجر) برای اولین بار در تبریز برگزار می‌کند:
کمپ نوروزی آیلتس شامل ۳۰ ساعت ورکشاپ آموزشی در مدت ۱۰ روز، هر روز به مدت سه ساعت

موارد آموزشی این دوره شامل ورکشاپ رایتینگ واسپیکینگ، جلسه بحث آزاد، جلسات فیلم همراه با جزوات اختصاصی آموزشی و همچنین گردش شهری به زبان انگلیسی می باشد.

شروع کمپ سوم فروردین و اتمام آن دوازدهم فروردین ماه می باشد. ورکشاپ به‌صورت فشرده و روزانه بمدت سه ساعت خواهد بود.

ورکشاپ اسپیکینگ:

زبان آموزان در ورکشاپ‌ اسپیکینگ‌ پاسخگوی سوالات خواهند بود و استاد دوره اشکالات را برطرف کرده و نمونه های مختلف از بند اسکورهای مختلف ماژول اسپیکینگ آزمون آیلتس را به زبان آموزان همراه با نکات کلیدی آموزش خواهد داد، و اشکال‌ها، نقاط قوت و دلایل کسب امتیازهای مختلف را با زبان آموزان بررسی خواهد کرد. زبان آموزان با جزوه اختصاصی با واژه ها و اصطلاحات مرتبط با هر موضوع آشنا خواهند شد.

ورکشاپ رایتینگ:
در ورکشاپ رایتینگ استاد نحوه نگارش و نکات کلیدی رایتینگ را همراه با جزوه اختصاصی تدریس و در ادامه زبان آموزان این نکات را در رایتینگ خود اعمال کرده و سرانجام رایتینگ زبان آموزان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بحث آزاد زبان انگلیسی:
در جلسه بحث آزاد موضوعات مختلف که در آزمون آیلتس معمولا مطرح می شوند همراه با کلمات و اصطلاحات مرتبط با موضوع در جزوه اختصاصی مطرح شده و اشکالات اسپیکینگ زبان اموزان توسط استاد دوره اصلاح خواهد شد.

جلسات فیلم به زبان انگلیسی:
در این جلسات فیلم های زبان انگلیسی مناسب انتخاب و در راستای بسط دایره لغات و استفاده از ساختار های مختلف استفاده می‌شود. همچنین جزوه اختصاصی ساختار، لغات و اصطلاحات کاربردی در اسپیکینگ آزمون آیلتس ارائه می گردد.

گردش شهری: جلسه گردش شهری با موضوعات مرتبط با آزمون برگزار و زبان آموزان با واژه ها و اصطلاحات آشنایی و به‌صورت عملی به‌کارگیری خواهند نمود.

موسسه دکتر منصفیه ‌(بین المللی دانش ره‌آموز مهاجر)

مرکز تخصصی آیلتس و اخذ پذیرش تحصیلی در تبریز

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناس موسسه تماس حاصل نمایید: 33304295-041

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *